Vitajte

Spoveď Petra Jakubičku

06.06.2011 14:08

Skromný Tiger

 

Ako spomínaš na svoje futbalové začiatky?

Začínal som s futbalom ako 6-7 ročný ,keď ma ešte mamina vodievala na tréningy ,bolo to už veľmi dávno.

Začínal si ako väčšina chlapcov v Trnavskej Lokomotíve. Kto bol tvojím spoluhráčom

Na Lokomotíve sú vytvorené ideálne podmienky pre mládež. Hrával som aj s Juhászom, Husárom, Halenárom.

Potom si prešiel do Spartaka. Čo si cítil, keď si obliekal ,, červeno čírny“ dres?

Do Spartaku som prišiel ako dorastenec, dlho mi trvalo keď som sa dostal do Áčka a preto som si to veľmi vážil.

Ako jeden z mála futbalistov si sa dostal z B mužstva do prvého mužstva. Bola to dlhá cesta?

Bola to veľmi dlhá cesta. Zdá sa to veľmi jednoduché, ale pritom je to veľmi ťažké.

Raz si bol v A-čku potom zase v B-čku. Veril si, že sa presadíš v prvom mužstve?

Stále som dúfal, že príde šanca ,ktorú musím využiť.

Trnava je veľkoklub. Myslíš, že funkcionári pracujú správne?

To ja nebudem komentovať, nechám na iných.

V Spartaku sa vystriedalo množstvo trénerov. Pecze, Vermezovič, Mazura, Nosický, Zelenský. Ktorý bol pre teba najlepší?

Som vďačný  každému trénerovi, ale najviac ďakujem pánovi Mazurovi za šancu hrať ligu.  Nemôžem zabudnúť ešte na pána Nosického, ktorý je výborný  tréner a výborný človek.

Najviac šancí si dostával pod trénerom Peczem. Ako ho vnímaš?

Je jeden z mála trénerov, ktorý ma skúsenosť s trénovaním na najvyššej úrovni v zahraničí.

Hovorí sa o ňom, že jeho metódy sú dosť zastaralé. Čo si o tom myslíš?

Každý tréner má svoje trénerské metódy, ktorým dôveruje.

Tréner Pecze si zvykol pomýliť mená svojich zverencov. S kým si teba zmýlil?

No občas zvykol poplieť mená, ale mne sa to našťastie nestalo.

Hrával si stabilne, potom ťa preradili do B mužstva. Prečo?

Profesia futbalistu je veľmi kolísavá, v jednu chvíľu si hore a na druhý deň si dole.

Myslíš, že Spartak je v správnych rukách?

Myslím si, že áno

Chodíš na zápasy Spartaka?

 Keď sa mi nekryli zápasy moje, tak som vždy sedel v hľadisku.

Čo hovoríš na odvolanie trénera Radolského?

 Tréner  v Trnave to má veľmi ťažké , je pod neustálym tlakom.

Fanúšikovia Trnavského Spartaka bojkotujú zápasy. Mrzí ťa to?

Tak ako Trnavčana ma to určite mrzí, ale čo s tým urobím.

Hosťoval si v Šali, ktorá zostúpila z prvej ligy do druhej. V Trnave ti skončila zmluva, čo teraz bude s tebou?

Momentálne vôbec netuším, kde budem hrávať a čo bude so mnou.

 Anton Dragúň je známy tým, že dáva svojim zverencom poriadne zabrať. Môžeš to potvrdiť?

Ešte som nezažil takú tvrdú prípravu pod nikým. A to asi nikto v Šali.

Kde sa podľa teba stala chyba, že Šaľa nakoniec zostúpila?

Môžeme si zato samy, nepremieňali sme vyložené šance,  je nám to veľmi ľúto.

V súkromí sa ti darí. Oženil si sa a so svojou ženou čakáte dvojičky. Spokojný?

Som veľmi spokojný, mám krásnu ženu a čakáme dojičky, je to nádherný pocit.

Ako vznikla prezývka tiger?

 Vznikla asi keď som mal 15 rokov a vymyslel ju spoluhráč, on bol veľký výmyselník

 Chcel by si sa vrátiť do Trnavy za súčasného vedenia?

Ak by prišla ponuka, tak by som asi neváhal.

Život futbalistu je ťažký, súhlasíš?

 Veľmi ťažký, súhlasím.

Si vyštudovaný Inžinier, ako jeden z mála profesionálnych futbalistov. Akú školu si vyštudoval?

 Materiálovotechnologickú fakultu v trnave

Po skončení kariéry sa budeš venovať svojmu oboru?

Chcem sa venovať futbalu tak dlho ako to len pôjde. Zatiaľ som nad tým neuvažoval.

Tvoje plány do budúcna?

Veľmi sa tešíme na deti,  budeme si užívať každú chvíľku strávenú s nimi.

 

 

Späť

Vyhľadávanie

© 2011 Všetky práva vyhradené.