Vitajte

Nadal to má v kapse

06.06.2011 08:54

Španielsky tenista Rafael Nadal šiesty raz vo svojej kariére získal titul vo dvojhre mužov na druhom grandslamovom turnaji sezóny Roland Garros v Paríži (22. mája - 5. júna, celková dotácia 17 520 000 eur, antuka vonku), piatykrát na ceste za trofejou prekonal Švajčiara Rogera Federa, z toho vo štvrtom prípade vo finále.

Od piatka 25-ročný Malorčan Nadal zvíťazil v nedeľňajšom zápase o Pohár mušketierov nad miestnym šampiónom zo sezóny 2009 Federerom za 220 minút 7:5, 7:6 (3), 5:7, 6:1 a zostane k 6. júnu lídrom svetového rebríčka ATP. Zverenec Mariána Vajdu Novak Djokovič potreboval na tomto podujatí už len semifinálový úspech, aby sa v pondelok premiérovo v kariére ocitol na vrchole hodnotenia, ale v piatok nestačil práva na Federera, ktorý teraz mohol Srbovi pomôcť finálovým úspechom. "Tento turnaj je mojou srdcovou záležitosťou a to, čo sa mi tu podarilo, je neuveriteľné, ďaleko krajšie ako by som kedykoľvek sníval. Som teda nadmieru spokojný a ďakujem osudu, že mi doprial niečo takéto," povedal Nadal v prvom interview na kurte. Federer na slávnostnom ceremoniáli uviedol: "Gratulujem ´Rafovi´k skvelému finále aj celému turnaju, zahral neuveriteľne. Myslím si, že ani ja som si počas ostatných dvoch týždňov vrátane dneška nepočínal zle. Som na moje výkony pyšný, hoci v tejto chvíli pociťujem sklamanie z prehry." Nadal, ktorému odovzdal cenu Američan Jim Courier, na to nadviazal: "Roger si tu naozaj počínal veľmi, veľmi dobre a ospravedlňujem sa mu, že som ho dnes zdolal."

 

zdroj: www.webnoviny.sk

 

Späť

Vyhľadávanie

© 2011 Všetky práva vyhradené.